Pagina's

zondag 4 februari 2018

Whimsy inspiration #5

Hallo allemaal,



Google translate in the side bar


Het is weer zondag dus mag ik mijn inspiratie kaart laten zien.



Je kunt nog steeds meedoen aan de challenge
https://whimsyinspires.blogspot.nl/
en er is ook een mooie inspiratie blog van Whimsy
https://whimsystamps.blogspot.nl/



Ik heb deze kaart gemaakt speciaal voor mijn vader. 
Hij was opgenomen in het ziekenhuis en heeft nu een nieuwe knie gekregen.
Digi: Penguin Apple Bushel
ingekleurd met Copics
papier: Summer Smoothie
tekst: Wishing Well Sentiments 

Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link



Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes Hester

 Penguin Apple Bushel - Digital Stamp  Summer Smoothie - Digital Papers    Wishing Well Sentiments - Digital Sentiments

 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd deze appelkaart. De digi van Whimsey is ook weer een toppertje en heel mooi ingekleurd Hester. Je vader is nu zeker aan het revalideren? Deze kaart krijgt vast een ereplaatsje :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit beterschapskaartje voor je vader Hester...en ik hoop dat hij een voorspoedig herstel mag hebben...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen