Pagina's

vrijdag 7 april 2017

GDT Cheerful sketches Challenge

Hallo allemaal,

Google translate in the side bar

Omdat ik  in februari in de top 3 stond bij Cheerful Sketches 
mocht ik deze maand Gast Designer zijn. Hoe leuk is dat!

Deze maand is dit de sketch
 
Deze kaarten heb ik gemaakt
 Dit is een schudkaart
ingekleurd met copics
Papier: colour unlimited

 Behalve de luchtbellen is alles verder gemaakt met de silhoutte
ingekleurd met Copics
 Papier: boeken voordeel


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter., ik lees ze met plezier


Groetjes Hester

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om er een schudkaart van te maken! De andere kaart is ook erg leuk.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten Hester, dank je voor het meespelen bij Cheerful Sketches, veel succes!!
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie nu pas dat je de gast DT voor ons bent. Prachtig gedaan Hester en dank je wel!!
      xx Wilma

      Verwijderen
  3. Heel leuke kaartjes heb je gemaakt als gastdesigner! Leuke digi, die vis!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen