Pagina's

dinsdag 28 februari 2017

Classic Design Team Open Challenge

Hallo allemaal,

Google translate in the side bar

Ik mag het eindelijk vertellen ik ben designer 
Je kunt ons ook op FaceBook vinden.

Elke maand een challlenge voor DTers over de wereld en elke "maand alles mag".
Mocht je de challenge nog niet kennen en je bent design member doe dan gezellig mee.

Dit is mijn eerste kaart voor Classic Design
Pappier: Doodles First - Hippie Groove

foto van Annette Steeden Stapylton.
Thank you Kristyn for sponsoring our challenge

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier


Groetjes Hester



7 opmerkingen:

  1. HIhihi, ik denk meteen aan : Peace.....man!
    Heerlijke hippie! Mooie kleuren die er bij passen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. what a fun amazing card ... I love every little element and how you have used my digi's ... thanku for sharing .. mystitchbackintwine digi's xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous! Cardstock is perfect Hester. Jane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is just super fabulous. Great work with this image and great to have you on Classic DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow your card is wonderful! So happy to be working with you on the Classic Design Team! Hugs Julie xox

    BeantwoordenVerwijderen