Pagina's

zaterdag 20 februari 2016

Geek birthday schudkaart

Hallo allemaal,

Ja nog een kaart van mij vandaag.
Ik lijk wel een fabriek.

Gefeliciteerd AnMa Creatief met jullie 5 jarig bestaan.
Dat is inderdaad een feestje

Daarom deze kaart gemaakt.

Ik heb er een Geek kaart van gemaakt.
Atomen papier, het schud gedeelte zijn de moleculen en dan de Pi als tekst
Misschien moet je een Geek zijn om op het idee te komen. Hahaha


 Papier: Etsy shop digi papier Had me at Nerd
Schud gedeelte gemaakt met de Fuse
Ballonnen zelf gemaakt in de Silhouette cameo

 Graag wil ik meedoen aan:


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden 


Groetjes Hester

 



1 opmerking:

  1. Dank je wel Hester voor de felicitaties. Je kaartje is heel schattig, lekker fleurig en vrolijk. Leuk dat je meedoet met de februarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen